Batalia se da aici si acum, pe frontul de lupta al Pamantului. Este un razboi al naibii de nenorocit! Inamicii trebuiesc storsi in mod complet de vortexul lor de energie psihica si distrusi! HAIL

Lumanari Negre - OFERTA - 4 bucati cu 10 Lei, viziteaza Magazinul Vrajitoresc! Meniul este sus.

marți, 15 martie 2016

RETETE FERMECATE PENTRU SANATATE SI VINDECARE



Fiecare din noi poate săvârși miracole. Lumea magică a leacurilor băbești pune din ce în ce mai mult stăpânire pe noi


Exact cum am promis, am venit cu informații prețioase legate de câteva leacuri și rețete tradiționale magice din străbuni. Acestea au fost transmise generațiilor prin viu grai încă dinantichitate. Vă invit așadar să citiți și dacă doriți să testați, puteți chiar să puneți și în practică.

Leac împotriva negilor: Lipiți cu leocoplast un bănuț de aramă peste neg și lăsați-l așa timp de trei zile. Apoi îngropați bănuțul sub un copac la miezul nopții, rostind astfel:

”Tu, neg, din calea mea dispari,
Și în acest copac s-apari.
Pielea-mi fie netedă, tenul curat.
Și întreg corpu-mi fie binecuvântat!”

O vrajă foarte veche și cunoscută împotriva febrei și a bolii o reprezintă ”Abracadabra”. Scrieți cuvântul de unsprezece ori pe o foaie de hârtie de pergament (sau pe hârtie învechită), însă, la fiecare rând, renunțați la câte o literă din cuvânt, astfel încât să formați un triunghi cu vârful în jos. Rulați hârtia și introduceți-o într-un cilindru îngust, care se leagă apoi în jurul gâtului celui bolnav. Acesta trebuie să îl poarte timp de nouă zile și nouă nopti, iar apoi să îl arunce peste umărul stâng într-un râu.

Pentru alungarea bolii scrieți numele complet al celui bolnav pe o bucată de pergament, pe care apoi o veți introduce într-un săculeț mojo (citiți aici cum anume îl puteți confecționa), împreună cu următoarele ierburi tămăduitoare: angelică, frunze de dafin, scorțișoară, semințe de fenicul, voronic, petale de trandafir, de rozmarin, cimbru, verbină și violete. Rostiți astfel:

”Flori fermecate și ierburi de vrăjitoare,
Umpleți săculețul cu puteri tămăduitoare
Și faceți ca acela de-l poartă
De boală, durere, chin să se despartă.”

Într-o duminică, la amiază, țineți în dreptul soarelui un vas cu miere, astfel încât strălucirea lor aurie să se contopească. Înghițiți trei linguri de miere, apoi rostiți astfel:

”Soare învăluie-mă,
Aur slujește-mă,
Alchimie transformă-mă,
Miere întinerește-mă.”

”Serialul” început continuă, iar data viitoare am să vin și vă voi dezvălui metode secrete (bineînțeles magice) pentru protecție și ocrotire.
Share:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

VAND Retete de Vraji corecte si intregi

Posed orice fel de vraja la oricare problema aveti fie ca tine de magia alba sau neagra. Pret: 250 RON, plata doar prin money gram. Reteta vine cu adaugiri suplimentare, faze lunare, ziua si ora cand sa o faceti, formule de consacrare originale in latina, obiecte si multe altele, pentru ca vrajile nu se fac oricand si oricum... deasemenea am si materiale vrajitoresti, ustensile etc.
ATENTIE! trimit mai multe vraji la pret de una singura.

Mai multe detalii la: dragonathus@yahoo.com
(nu folosesc yahoo messenger)

Ofer consultanta GRATUITA online pe mail sau FB pentru aceia care doresc sa cumpere informatii de la mine.

Consultanta TAROT - 50 RON

Pentru mai multe detalii CLICK AICI
50 RON raspunsul la o intrebare.
Pentru clientii fideli 2 intrebari cu 50 RON.

Inscriere / Urmarire

Ave si HAIL numai TIE

Etichete

Arhiva postari