Batalia se da aici si acum, pe frontul de lupta al Pamantului. Este un razboi al naibii de nenorocit! Inamicii trebuiesc storsi in mod complet de vortexul lor de energie psihica si distrusi! HAIL

Lumanari Negre - OFERTA - 4 bucati cu 10 Lei, viziteaza Magazinul Vrajitoresc! Meniul este sus.

sâmbătă, 3 august 2013

Lista talentelor parapsihologice 2

Asa cum v-am promis am revenit cu partea a doua la articol. Aici va voi dezvalui niste abilitati si mai importante decat cele precedente.

Precognitie - "cunoasterea anticipata". A stii sau a simti ca ceva anume urmeaza sa se intample, inainte ca acest eveniment sa aiba, de fapt, loc. Poate aparea in "visele adevarate" sau viziuni in stare de veghe. Deseori, mesajele precognitive sunt confuze si nu se stie de fapt cu claritate ce experienta va urma, ci doar se simte "aroma" ei.

Deja Vu -  "deja vazut". Sentimentul straniu ca "ai mai fost o data aici". Senzatie brusca si ciudata de recunoastere a unui loc pe care nu l-ai vizitat inainte sau a unor evenimente de care nu ai avut habar vreodata. Unele cazuri de deja vu ar putea fi rezultatul "rememorarii" unor vise precognitive.

Proiectie Astrala - a calatori in afara trupului, se mai numeste si transvectie. Aceasta ar putea semana cu visul, cand calatoresti catre un loc sau dimensiune indepartata. Sau ar putea fi perceputa ca experienta iesirii din propriul trup, pe care sa-l privesti de sus, asa cum deseori povestesc cei care au avut astfel de experiente.

Calatorie prin vise - a intra in visele altcuiva ca vizitator constient. Cel care viseaza ar putea sau nu sa si-l aminteasca pe vizitator.

Teleportare - "transportare in spatiu". A disparea dintr-un loc si a reaparea brusc in altul. Transportarea materiei prin spatiu prin transformarea ei in energie si apoi restabilirea formei materiale la punctul de sosire, ca in Star Trek. S-ar putea manifesta si sub forma corpului astral al persoanei, capabil sa se deplaseze in spatiu.

Levitatie - A te ridica pe tine, sau alte obiecte de la pamant, cu ajutorul mintii. Levitatia este deseori folosita de magicienii de scena, fiind o iluzie foarte cunoscuta.

Posedare - a intra in mintea cuiva, auzind si vazand prin simturile acestuia. O entitate ar putea prelua controlul trupului posedat - constient sau inconstient.

Calatorie in timp - proiectarea propriei constiinte in trecut sau in viitor. Se poate calatori insotit sau de unul singur.

Canalizare - renuntarea deliberata la perceptia constienta si permiterea unei alte constiinte sa te posede si sa comunice prin tine, in timp ce esti inconstient. Oamenii care fac acest lucru sunt numiti medii (mediumi) sau canale. Unii lucreaza mai ales cu spiritele celor morti, iar altii cu entitati neomenesti cum ar fi spiritele animalelor sau extraterestrii.

Invizibilitate - insusirea de a nu fi observat sau vazut de altii.

Schimbare a formei - a deveni temporar o alta persoana sau creatura prin imitarea infatisarii sale fizice, a miscarilor, comportamentului, vorbirii si vocalizarii - astfel incat poti fi confundat cu persoana respectiva.

Vocea - un ton de comanda. autoritar ce reuseste sa obtina ascultare imediata si inconstienta de la altii. Ofiterii militari si politistii, precum si magii si marii preoti sau marile preotese sunt special antrenati in folosirea acestei Voci.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share:

3 comentarii:

  1. Buna; sint zilnic aici si ma ... regasesc (intr-o mai mica sau mai mare masura) printre cele postate de tine; iti spuneam ca toti cunoscutii (prieteni ar fi prea mult spus) ma considera un pic ciudata, si mult timp am fost marcata de versiunea lor cit si de cele traite pe propria-mi piele; totul a inceput de f f f devreme (pe la virsta de 5 - 6 ani)si f f f firesc; tata era f des si f mult timp plecat (de acasa) cu serviciul; de cele mai multe ori nu se putea pronunta cind se va intoarce, dar eu intotdeauna stiam; chiar si atunci cind pleca pt un timp fix delimitat si mama ilstepta la o anumita data, eu stiam ca nu vine la data preconizata, iar cind eram intrebata si spuneam ca vine in ziua "X" , venea exact in ziua aceea indicata de mine, nici mai devreme nici mai tirziu. De atunci incoace, de mii si mii de ori (in diverse situatii) daca mi s-a cerut parerea asupra unei persoane nou venita in familie sau in cercul nostru de cunostinte sau asupra unei probleme sau situatii (indiferent de natura/domeniu)ambigue, tot ce am "decretat" chiar si pe "nevazute" (nefiind personal implicata) s-a implinit intocmai; atit de intocmai incit cite-odata mi-e si frica sa mai deschid gura ca ceeace voi spune se va adeverii. Cu multi ani in urma (1995) am avut un accident, si pe perioada spitalizarii am avut doua vise care s-au implinit f f f exact: am vista ca la linste vecin venise in control pt frauda de energie elictrica 2 insi; cind am ajuns acasa exact cei 2 insi visati de mine au venit in control la acei vecini; am visat ca m-am externat si odata ajunsa acasa Ben (catelul meu) alerga spre mine pe alee dar numai pina la un punct in care se izbea ca de un perete invizibil de care nu putea trece sub nici o forma si o lua iar si iar de la capat, si tot asa pina m-am trezit din somn; cind am ajuns acasa Ben era f f f bolnav si in secunda 2 dupa ce m-a vazut si l-am luat in brate a murit. Si astea sint numai citeva din cidateniile mel; daaar, sin ale mele, asta sint eu, si am invatat sa traiesc cu ele; sa mi le explic incerc de mult timp si voi incerca in continuare. Sper sa poti fi aici si sa ma ajuti, un pic macar. Si acum sint curioasa de mai poti spune ca nu sint o ciudata. Sa ne "vedem" cu bine. Te astept cu noutati, de orice fel.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. or sa vina si noutatile imi fac timp pentru articole noi, desi e cam greut sa administrezi un blog cand mai ai si alte ocupatii in afara acestei arii din blogosfera, dar o fac din pasiune caci imi place... si eu ca si tine am patit destule la viata mea, poate unele mult mai vulcanice si active eventual si controlate in domeniul ezoterismului (dar nu vreau sa vorbesc despre lucrurile "mele")

      sa stii ca imi pare rau pentru catelul tau ben, am si eu un catel, o catea din rasa cocker si e neagra toata cu boticu alb, am mare grija de ea si o iubesc... legat de vise unele pot fi provocate si deasemenea se poate crea moartea unei persoane sau controlul acesteia in viata de zi cu zi prin vise, cei care au facut stiu despre ce anume vorbesc eu aici cand spun.

      si cum ti-am mai spus nu esti o ciudata chiar deloc... poate totusi daca ai anumite talente ai putea sa lucrezi pe ele sa ti le dezvolti mult mai bine si sa le controlezi...

      o sa revin cu articole in curand si despre ele.

      mersi ca imi urmaresti blogul si esti o fana solemna :)

      Ștergere
  2. chiar nu pot fi ... altfel; incerc sa ma "citesc" si sa ma adaptez/invat din mers, intrebind si scotocind in stinga si-n dreapta, si de preferat la persoane initiate si inteligente (cu mintea si sufletul deschise); ma bucur ca ... existi. pe curind./ sarra

    RăspundețiȘtergere

VAND Retete de Vraji corecte si intregi

Posed orice fel de vraja la oricare problema aveti fie ca tine de magia alba sau neagra. Pret: 250 RON, plata doar prin money gram. Reteta vine cu adaugiri suplimentare, faze lunare, ziua si ora cand sa o faceti, formule de consacrare originale in latina, obiecte si multe altele, pentru ca vrajile nu se fac oricand si oricum... deasemenea am si materiale vrajitoresti, ustensile etc.
ATENTIE! trimit mai multe vraji la pret de una singura.

Mai multe detalii la: dragonathus@yahoo.com
(nu folosesc yahoo messenger)

Ofer consultanta GRATUITA online pe mail sau FB pentru aceia care doresc sa cumpere informatii de la mine.

Consultanta TAROT - 50 RON

Pentru mai multe detalii CLICK AICI
50 RON raspunsul la o intrebare.
Pentru clientii fideli 2 intrebari cu 50 RON.

Inscriere / Urmarire

Ave si HAIL numai TIE

Etichete