Batalia se da aici si acum, pe frontul de lupta al Pamantului. Este un razboi al naibii de nenorocit! Inamicii trebuiesc storsi in mod complet de vortexul lor de energie psihica si distrusi! HAIL

Lumanari Negre - OFERTA - 4 bucati cu 10 Lei, viziteaza Magazinul Vrajitoresc! Meniul este sus.

sâmbătă, 27 iulie 2013

Ce inseamna sa fii ucenic vrajitor

Scriind acest blog imi asum rolul si responsabilitatea de a-ti fi mentor, o zicala importanta din lumea magiei spune: "Culegi ceea ce semeni". Cand reusim sa intelegem cu adevarat acest lucru vom dori sa transmitem mai departe darurile cu care am fost inzestrati, atunci cand ne va veni randul sa o facem.

In vremurile stravechi ucenicii obisnuiau sa plece deseori de acasa si sa locuiasca impreuna cu maestrul lor. Ei traiau in aceiasi cladire, ca intr-un sanctuar. Uneori, obisnuiau sa locuiasca impreuna cu alti ucenici sau invatatei intr-o casa a breslelor sau intr-un atelier. Tu, bineinteles vei locui in casa ta deoarece stiinta si tehnologia a inaintat permitandu-ne astfel sa avem acces la cunoastere secreta adevarata si ne este mult mai usor sa comunicam, sa socializam fata de cum era pe vremuri. Vreau, totusi atunci cand citesti din acest blog sa iti imaginezi ca esti cu mine in camera de studiu, ca muncesti alaturi de mine sau ca ma insotesti intr-o plimbare prin padure, pe campuri, pe tarmul marii. Sau ai putea sta intins/a pe spate pe coasta unui deal, privind la stele...

Acum ca ti-ai inceput ucenicia, oare ce crezi ca ne dorim unu de la altul? Te-ai astepta probabil ca eu sa iti ofer aceste lectii intr-o ordine sistematica. Ma rog, pot spune totusi ca iti voi da cele mai oneste, mai sigure si mai responsabile informatii pe care le cunosc. La urma urmelor cea mai mare dorinta a mea este ca tu sa imi continui opera, sa contribui la randul tau la ea si sa predai stafeta generatiilor urmatoare.

In ceea ce priveste asteptarile mele... mai intai de toate vreau sa fii atent. Sa ai grija de tine si sa ii tratezi bine pe ceilalti, sa nu te apuci acum sa devii zmeu. De fapt, eu zic ca ne vom intelege minunat. Astept de la tine sa studiezi si sa inveti aceste lectii si bine inteles sa scrii cate ceva in jurnalul tau magic in fiecare zi.

Ave!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share:

3 comentarii:

  1. toate persoanele care ma cunosc sustin ca sint un om greu de inteles si ca setea mea de cunoastere (care nu cunoaste limite) este in fapt un ... moft, fapt pt care "cautarile" mele sint greu de acceptat si de suportat de catre persoanele din anturajul meu; dar se pare ca am gasit ceeace cautam: un mentor, un maestru, un initiat, un izvor de informatii vizavi de tot ce sintem noi (in realitate) dincolo de ce ne-a fost dat sa simtim/traim in plan fizic/material; pt ca in mod sigur in spatele "cortinei" mai este si altceva, cu totul altceva fata de ceea ce se afla/joaca pe scena in lumina reflectoarelor spre amuzamentul ieftin al spectatorilor comozi. primul sentiment care m-a incercat cind ti-am gasit site-ul si am intrat in el a fost ca am pasit pe un tarim magic, si vraja inca nu s-a destramat. vreau sa stiu si pot sa invat mai mult decit TOT. / Sarra

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bvo, frumos spus, chiar daca lumea nu crede in magie sa stii ca ea exista. Nici eu nu am crezut decat pana la proba contrarie :P

      Ștergere
  2. este de apreciat ca ti-ai asumat rolul de mentor - am citit in mare parte ce ai postat pe aici... dar informatiile sunt mult prea "subtiri"...sunt persoane care au anumite capacitate,abilitati... pe care le constientizeaza...dar ca sa dezvolti aceste capacitate este de durata...si trebuie mai multe detalii...ce spui tu aici ese la modul general...le gasesti pe net...sunt secrete...mici detalii care conteaza ...pentru realizarea efectiva a unei "lucrari" - astea cine le spune?! :) ...asa pe net oricine citeste se apuca de "magie"..ca e fun si usor...-rezultatul unei "lucrari" depinde de combinatia corecta a tuturor factorilor implicati( mentalul celui ce face vraja ,ingredientele,faza lunii ,ziua ,ora...chiar si numarul de lumanari de pe altar,culoarea...smd)-secrete si detalii pe care nu le gasesti ...decat daca ti le da "cineva"


    RăspundețiȘtergere

VAND Retete de Vraji corecte si intregi

Posed orice fel de vraja la oricare problema aveti fie ca tine de magia alba sau neagra. Pret: 250 RON, plata doar prin money gram. Reteta vine cu adaugiri suplimentare, faze lunare, ziua si ora cand sa o faceti, formule de consacrare originale in latina, obiecte si multe altele, pentru ca vrajile nu se fac oricand si oricum... deasemenea am si materiale vrajitoresti, ustensile etc.
ATENTIE! trimit mai multe vraji la pret de una singura.

Mai multe detalii la: dragonathus@yahoo.com
(nu folosesc yahoo messenger)

Ofer consultanta GRATUITA online pe mail sau FB pentru aceia care doresc sa cumpere informatii de la mine.

Consultanta TAROT - 50 RON

Pentru mai multe detalii CLICK AICI
50 RON raspunsul la o intrebare.
Pentru clientii fideli 2 intrebari cu 50 RON.

Inscriere / Urmarire

Ave si HAIL numai TIE

Etichete