Batalia se da aici si acum, pe frontul de lupta al Pamantului. Este un razboi al naibii de nenorocit! Inamicii trebuiesc storsi in mod complet de vortexul lor de energie psihica si distrusi! HAIL

Lumanari Negre - OFERTA - 4 bucati cu 10 Lei, viziteaza Magazinul Vrajitoresc! Meniul este sus.

vineri, 15 februarie 2013

Vraja 2: Obtine dragoste de la o anumita persoana

Se va folosi metoda magiei cu foc - magia cu foc existând de secole. Această formă de vrajă poate fi folosită în principiu asemănător magiei negre. De preferat este cel mai bine a se face în natură, în aer liber . Vă rog să luaţi măsuri extreme de prudenţă atunci când faceţi aceste ritualuri - nu sunt pentru copii sau minori.
 
Să-i dăm drumu’ atunci 

De preferat trebuie făcută când Luna este în creştere într-o zi a lui Venus. Undeva în natură noaptea după ora 21:00, şi aveţi grijă să nu fiţi deranjaţi, luaţi-vă ustensilele magice ce le folosiţi cu voi (folosiţi-le în scopurile pentru care sunt destinate) pentru a creşte şansele acestei vrăji. 

La lumina noapţii faceţi un foc mic într-un cazan (sau într-un vas care este destinat arderilor). Tăiaţi o bucată de hârtie de 3 pe 3 inch (7.62 cm pe 7.62). Desenaţi o inimă pe ea de culoare roşie . Scrieţi numele persoanei pe care o doriţi în interiorul inimii. În timp ce faceţi toate astea să vă gândiţi la acea persoană fiind atrasă de voi şi de a nu putea fi capabilă să vă reziste sau să se împotrivească dorinţei voastre ! Gândiţi-vă că inima ei arde cum ard flăcările în cazan. Apoi, sărutaţi numele de pe inimă de 3 ori. Aruncaţi hârtia în foc în timp ce spuneţi acestă incantaţie de 3 ori. Faceţti acest lucru cu sinceritate maxima ...

"Foc care vii din adâncuri, adu-mi dragostea pe care vreau să o cunosc 
Fă-mi inima să radieze şi să strălucească, pentru a-mi aduce dragostea care va fi a mea 
În curând dragostea va veni într-o zi şi va fi de 3 ori mai puternică şi aici va sta 
Deci aşa să fie!" 


Staţi şi meditaţi la vraja pe care tocmai aţi făcut-o, văzând-o că devine realitate! După ce aţi terminat de concentrat pentru câteva minute, stingeţi focul. În curând dragostea voastră va veni la voi! 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share:

66 de comentarii:

  1. eu mi am rezolvat problemele dragele mele sunt fericita,va pupacesc,anca sunt pe mess anca 261007 sunt fff fericita va pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era si normal sa functioneze fiindca magia exista chiar daca lumea crede in ea sau nu.

      Ștergere
    2. Ai ft mare dreptate

      Ștergere
    3. As dori si eu sa stiu cum iti dai seama ca dragostea a venit in sfarsit la tine ?
      Eu spre exemplu , sunt baiat,si iubesc o fata nebuneste,la modul cel mai serios ! ma gandesc la ea zi-noapte.. chiar nu vreau sa-mi risipesc sperantele , chiar cred in magie si voi incerca si eu cat de curand dar tipa de mai sus , Anca, daca imi poate raspunde si mie cum si-a dat seama ca tipul o iubeste .. si daca in cazul baietilor este la fel ?!
      Va multumesc.

      Ștergere
    4. vraja functioneaza la fel si la baieti cat si la fete, nu conteaza ca esti de sex masculin sau feminin. si ce intrebi tu? adika de unde iti dai seama ca te iubeste? pai e simplu... nu ai nevoie de o scoala speciala pentru asta ai sa vezi din purtarea ei din vorbe din fapte etc...

      Ștergere
    5. pentru anca261007, esti fericita acum...........dar pe viitor te-ai gandit? Tu stii f bine cine si cum a platit pentru fericirea ta.

      Ștergere
  2. te rog sa imi povestesti si mie cum ai rez u problema??

    RăspundețiȘtergere
  3. cat despre anca... sa stii ca te asteptam cu totii sa revii cu mai multe detalii.

    hail !

    RăspundețiȘtergere
  4. heei ,buna...as vrea sa stiu daca vraja asta e suta la suta sigura...nus foarte perfectionata in asta dar...practic de ceva timp satanismul desi stiu ca e ceva neobisnuit pt varsta mea(14 ani),timp de 2 ani jumate am adoptat un stil nou..emo goth si desi primesc tot felul de jicniri pe chestia asta m.am obisnuit.Dar as vrea sa stiu daca vraja aceasta este chiar adevarata si merge...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna... vreau sa incep prin a face o mica precizare: satanismul se imparte in mai multe ramuri gen: traditional, spiritual, rebel si laveyan(modern) ca esti emo sau aplici asupra ta un anumit stil nu tine neaparat de satanism, asta e libera ta alegere si nu tio poate fura nimeni, cat despre jigniri daca esti mai sus ca altii vei intelege ce si cum.. mai trebuie si o anumita dedicare dar ma rog nu vreau sa ma intind cu acest subiect... poate daca e vb in particular despre ce si cum... varsta la fel nu e importanta... ci doar ce simti si e in sufletul tau

      sa revin totusi la vraja... pai stii vorba aia ca pana nu incerci nu aflii... vraja functioneaza desigur daca ai experienta in vrajitorie si mai cunosti faze lunare, zile si ore planetare, formule de consacrare, etc... caci vrajile nu se fac alandala oricand si oricum... plus ca mai ai nevoie de anumite instrumente si o putere de concentrare f mare... vraja e adevarata si merge dar difera de la om la om sansa de reusita daca nu cunoaste anumite "giumbuslucuri" care tin de practica si experienta personala... eu unu te pot ajuta cu detaliile de care ai nevoie numai ca o fac contra cost.

      HAIL !

      Ștergere
  5. uite ce zic eu..treaba asta cu comision..nu prea mai merge,sa prins lumea de asa ceva...am platit de 2ori ptu a ma impaca cu prietena mea...ca mi-se cumpara lumanari ca trandafiri..etc...cine ar crede!!!?am o intrebare..mi sau cerut bani,am platit..nimic,nici macar un semn de la prietena mea...pai daca exista vraji ...!!!eu i-am spus intrun final la acea vrajitoare..de ex mai multe..Sunita Teofana Cristina chiar si renumita Tina..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bun subiect de discutie,.. daca tu ai facut imprudenta si greseala sa te duci la vrajitoare nu inseamna ca vrajile nu isi fac efectul. Una la mana acele vrajitoare vor decat bani de la voi putin le pasa lor daca vraja functioneaza sau nu, plus ca ele fac vraji din mintea lor le inventeaza, a doua la mana le fac atunci pe loc sau cand le aduci ce tiau cerut ele... asta e cea mai mare greseala din viata voastra pentru ca vrajile se fac in anumite zile si la anumite ore... nu oricand se nazare... fiecare vraja are o data planetara a ei cand trebuie facuta... a treia la mana nu e bine sa iti faca cineva vrajile in locul tau...

      PS: oricum nu te obliga nimeni sa-mi dai mie bani, eu ofer doar cunoasterea si indrumarea care normal mi se pare sa nu fie moca fiindca nici mie nu mi-a dat nimeni de pomana nimic singur m-am batut si luptat sa ajung la nivelul la care sunt... si ca sa se stie eu nu fac vraji pentru nimeni fiecare in parte si le face singur... pe net ai sa gasesti tot felul de vraji numai ca in caz ca nu stii alea sunt incomplete nu iti da mura in gura totul la ele si nici macar formulele originale in latina pentru instrumente si scopul vraji... ceea ce crede-ma ca nu le vei gasi pe net EVER...

      acum despre comisionul meu fiecare crede ce vrea... o zi placuta iti urez. HAIL

      Ștergere
    2. """bine ai spus ca nu iti da nimeni de pomana"""noi de ce am plati cele informatii de la tine,cu ce ne garantezi ca pot functiina...scuze nici noi nu platim de pomana...arata frate ca poti..cum vrei un ban,pana nu dovedesti ca fubctioneaza ceia ce ai tu???nu frate,banu nu se da de pomana...aratati munca...sa fii platit...de ce se cer bani inainte de rezultate??????ias intreba pe toti.

      Ștergere
    3. asa am fost si eu ca tine, nu credeam ca treaba asta functioneaza, nu stiu cum sa iti zic tie dar tu nu ai nici o sansa sa poti face lucruri paranormale, si nu am nimic de demonstrat pentru nimeni, mi-am demonstrat mie insumi lucrurile astea si e deja de ajuns... vrei demonstratie... apuca-te si studiaza cauta cunoaste si pune in practica si ai sa vezi si rezultatele proprii... nu am eu nevoie de nici un ban stai linistit ca am servici si muncesc pentru bani stiu ce inseamna.

      daca tu gasesti in lumea asta pe cineva dispus sa ofere informatii veridice din pct de vedere practic testat de el si cu cunostiinte atunci da-mi si mie de stire si eu te cinstesc... dar ai sa gasesti multe persoane neinitiate si care au citit cate ceva pe ici pe colo au anumite cunostiinte procurate din citit dar la practica mai putin...

      succese... eu cred ca am fost destul de explicit prin aceste comentarii.

      Ștergere
    4. nu domnule,ai spus mai sus kui danile ca " eu unul te pot ajuta cu detaliile de care ai nevoi,numai ca o fac contra cost...domnule ceia ce faci tu,acela care te plateste,nu cumva trebui sai asiguri ca ca functiona acea vraja...ok cu tine,poate va functiona...dar acel contra cost...domnule,cine plateste ceva..pana nu e sigur?????oameni buni...nu dati bani degeaba...fratilot,cine vrea bani...trebui sasi arate munca...nu pai da-mi bani si o sa te ajut...pai scuze,cine plateste inainte de munca....frate nu nai merge vrajeala asta cu anunturile astea...si vrei sa stii de ce????????raspuns: ptu ca cereti bani inainte de munca.

      Ștergere
  6. sa nu uitama ca Oana Zavoran a platit 400.000euro,nu????pqi la banii astia trebuia sa vrajeasca u. oras inreg..la adus pe Pepe inapoi..nu pre se vede....daca subt vraji si sunteti capabil ca puteti fce multe..."fapte"daca poti lega 2 persoana sau a le impaca...pai uite ce zic eu,tu ne legi tu ne desfaci..vraja tu o faci,nu!!???eu platesc,corect???dar daca tias propune...pai daca tu ne legi din nou,si nu iti platesc..nu ne poti desface?????ba cred ca da...asa ca in ziua de azi..nu babu e ban..si munca e banu..arata ca poti..inainte de a cere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oana zavoranu a fost tepuita prea usor fiindca sunt destui creduli ce pun botul la caterincile vrajitoarelor plus ca alea au destule trucuri sa va pacaleasca sa va ia ochii si banii ala e singurul lor scop. adevaratele vrajitoare nu va vor face vraja pt voi poate doar sa va zica cum si cand so faceti.

      banul e ban corect spus... iar cunoasterea inseamna putere...

      Ștergere
  7. nu te supara,internetu e pli. de anuturi cu fel si fel de vrajitoare cu carti in fata cu o biblie in mana...o stim toti,si toate sunt disperate dupa bani.le suni si daca vede ca nu le mai dai nici un raspun,incep ele a te suna...nu ...arata fapte ..da tu ma legi din nou cu acea persoana,corect..aratami ca ma legi..eu imi doresc asta,nu!!???ca altfel nu tias cereo...daca nu iti platesc...doar tu esri vrajitorul..vrajitoarea..ma poti dezlega nu???si ppate as fi nevoi sa iti platesc..nu numai eu..cred ca toti...fati munca..cred ca sunt destule persoane are isi vor iubit iubitul inapoi...cine nu plateste..asa cun ii legi din nou,cred ca si asa ii poti dezlega...nu????doar tu esti vvrajitorul vrajitoare..sau cu acel dar sfant de la Dumnezeu..arata ca poti,inainte de a cere ceva..noi suntem cei care platim..vrem fapte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cum am mai spus eu nu fac vraji pentru lume chiar daca sunt platit, si nu am de ce sa demonstrez ca ele functioneaza... pe mine nu ma intereseaza banii ca sa stii... doar ca pentru munca mea si informatiile adunate din experienta practica mi se pare corect sa fiu platit... e ca si cum te-ai duce la un meserias si iai cere sa te invete si pe tine meserie... si culmea vrei dupa o zi sa fi as in meseria aia , dar ma rog... nu e nici o suparare din partea ta si nici din partea mea... fiecare e liber sa isi dea cu parerea cum doreste.

      PS: eu nu sunt cu biblia si nici nu voi fi ever cu biserica... pentru ca am vazut multe la viata mea plus ca am experimentat pe pielea mea destule.

      nu sunt nici un vrajitor ci doar un simplu om ca si ceilalti. daca cineva vrea cunoastere si informare pai atunci costa... dar nu e problema exista foarte multe carti de cumparat - cumpara si tu vreo 10 si asimileaza din fiecare cate ceva apoi pune in practica si poate ai sa si reusesti sa iti iasa vrajile, dupa cateva esecuri mici... dar am spus 10 carti asa putin te sare de cateva milioane lejereanu ... plus ca mare parte a cartilor de vrajitorie din ziua de azi sunt pline de prostii si trebuie sa stii ce sa discerni din ele... oricum ne auzim peste cativa ani cand ai sa vi si ai sa-mi spui ca mai te-ai luminat nitelus... pana atunci eu iti urez sarbatori fericite si un an nou cu bucurii.

      HAIL !

      Ștergere
  8. ""lenjereanu""!!!???sunt de acord ca informatia costa...dar oricine trebui platit dupa ce isi face treaba..nu-i corect,sau gresesc!!?cine te plateste in ziua de azi,pana nu-i muncesti!!????cred ca nimeni asa ""lenjereanu""poate exista vraji ..si normal asta,asa cum si credinta...uite eu nu mai sunt impreuna cu prietena mea..dupa aproape 4ani de relatie sa terminat totul in 2minute vorbite la telefon. am incercat vraja de sus si inca mai multe,asa cum am si spus..am si platit. si as mai plati,sincer sa fiu.ptu cum am spus cred ca sunt multi care ar vrea sa faca asta,dar si multi care vin si scrie aici sau peste tot..multumiri...cunostinte de ale celor care isi fac reclama.cum renumita Tina,testata fe Ion Tugui...pacat ca a murit acel om...toate sunt testate de el...deci am spus,da eu sunt dispus sa platesc...dar vreau rezultate semne..tu ma legi,cred ca tu ma si dezlegi...asta trebui sa spuna toti..da domne puterea e la tine,daca nu iti platesc..nu cumva ma poti dezlega de acea persoana..asta un ex. asta cereti toti,oameni buni...munca ininte de bani. deci o spun din nou...platesc,dar vreau fapte..stiu ca ma vei refuza,ptu ca niciodata nu imi vei putea da cele fapte...cum si altele si altii cu tot felul de anunturi...cred in vraji,dar nu am gasit pe nimeni sa imi arata ca ,da uite eu fac vraja asta..si functioneaza...au fost buni doar banii..atat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bun, se pare ca esti un baiat care a fost parasit de prietena lui dupa 4 ani de relatie...spui ca ai facut nu stiu ce vraja de aici de pe blog, ok sunt de acord cu tine... dar oare tu ai vazut ca vrajile ce le am postate aici sa fie si complete cu toate datele in ele? plus ca nu stiu in ce zi sau la ce ora ai facut tu vraja respectiva si in ce faza era luna, daca era propice pt vraja sau nu, a doua la mana: tu vrei rezultate asa batand din degete? cine crezi oare vreodata ca iti va face tie vraja in locul tau ? si cum am mai spus vrajitoria nu este pentru toti, e nevoie si e important ca si tu sa te implici in treaba asta, ai nevoie de o anumita pregatire inainte de a te apuca sa o faci, ca uite vezi se intampla si rateuri... oricum iti zic eu cu datele astea de pe blog nu prea ai sanse mari de reusita desi multi au nu e problema.

      eu din pacate nu fac nici o vraja pentru altii cum am mai spus... apuca-te un pic de meditatii incearca vidul mental ca sa poti vedea cu altii ochi lucrurile astea, si nu le mai lua asa ca tot ce zboara se mananca... eu unul nu te pot ajuta decat cu sfaturi retete indicatii calcule formule etc pentru ati mari tie sansele de reusita ale vrajei... pe langa asta vad ca la tine mai este nevoie si de o mica consiliere sa te introduc in treaba sa poti intelege ce si cum... care desigur se taxeaza separat... mai mult de atata nu am cu ce te ajuta... succese.

      Ștergere
    2. ATENTIE: acest blog nu obliga si nu face presiuni persoanelor ca sa dea bani. Eu DragonAthus, NU oblig pe nimeni sa plateasca. Cine vrea sa dea bine... cine nu iara bine. HAIL.

      Ștergere
  9. oricum draga anonim, din ce am putut eu observa despre tine iti pot spune doar atata: mai mult de 20 la suta sansa ca sa iti reuseasca o vraja nu ai, e mult 20 % spus.. si am sa iti si explic de ce asa, pai pentru ca cu gandirea ce o ai iti "manjesti" propria aura impregnand-o cu astfel de ganduri nefaste si neprielnice, apoi automat Karma va lucra impotriva sortii de izbanda... nu vreau sa te superi si nici nu zic cu rautate... toate gandurile noastre sunt conectate cu universul ca o retea de internet pe tot globul in genul asta si automat fiecare gand pe care il ai si transmiti cauzeaza tot felul de lucruri, poate nu intelegi ce iti spun dar corpul uman este inconjurat de energie conectata la tot ce misca, gandurile la fel fara ca sa poata fi vazute.... daca eu ti-as spune ca un mag experimentat ar putea sa faca ceea ce tu iti doresti fara sa apeleze la vraji ai ramane uimit... el va lucra cu magia avansata... este o mare diferenta intre magie si vrajitorie sa nu confunzi termenii... si daca muncesti si iti dai silinta ceva vreme ai putea chiar tu sa ajungi acel mag sa isi atinga fiecare tel dorit.

    respektpa!

    RăspundețiȘtergere
  10. da domnule...se pare ca din tot ceia ce faci vad ca doar o fata anka iti multumeste..sau choar e fericita ca ia reusit vraja...cred ca tot de tine e acel comentariu scris,ca e la moda acum...asta cu multumirile..sa puna altii botul,alte multumiri nu prea mai vad...sa te multumeasca ptu experienta ta....Darul de la Dumnezeu....ca cu asta iesiti la iveala,vad xa numai tigancile au dar de la Dumnezeu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu am pus pe nimeni sa lase comentarii, si cu atat mai putin ca eu sa imi dau singur comenturi... vad ca il ridici in slavi pe dumnezeul tau... de ce nu te ajuta oare in problema ta?

      Ștergere
  11. am parerea ca te-ai cam aprins putin......nu platiti oameni buni ,nici un banut inainte de a demonstra acesti vrajitori sau ce mai sunt,ceia ce pot face...nu va lasati pacaliti. De ce se cere bani inainte de munca,asta sper sa va deschida mintea...poate sunt vraji poate exista nu sunt contra...dar dastia cu anunturi..ca fac dreg,credetima pute internetu sa umplut cu asa fiinte...nu dati banii nimanui,intai munca dupaia bani.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu m-am aprins deloc stai linistit, eu doar fac conversatie si iti raspuns la comentarii atata tot, nu am de ce sa ma aprind... dupa cum vezi nici nu iti sterg ce scri... stai linistit. eu sunt un om deschis si nu ascund...

      acum ce sa zic... munca si pe urma bani se practica la servici, la job, pe santiere etc.. aici este cu totul altceva si eu am mai spus ca nu fac pt altii vrajile TU SINGUR o vei face, nu eu nu baiatu de la colt de strada nu vrajitoarea din piata ... tu singur singurel... eu ofer doar pasii, restu depinde de cel care o va face.... see u.

      Ștergere
  12. nu ma ajuta..ce sa fac,am apelat la vraji..mai rau m-au pacalit m-au mancat de bani..crezi,ca nu as putea sa vorbesc altfel!!?dar am fost pacalit sa spun asa..in cine sa te mai increzi!!???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai si tu dreptatea ta, dar ce legatura am eu cu toate astea?

      Ștergere
  13. unde putem vorbi in privat,in afar de mess..nu am .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe mail: dragonathus@yahoo.com

      sau

      pe facebook: dami add tot la dragonathus

      Ștergere
  14. nu merge vraja am incercat-o :( de ce ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai exista mai multi factori..daca sunteti femeie, nu trebuie sa incepeti nici o lucrare la ciclu, apoi mai sunt fazele lunare - sa faceti in faza lunara propice, dupa care instrumentele folosite sa fie cele corecte, meditatia dinaintea oricarui ritual, tacerea sa nu va laudati sau sa ziceti la cineva ca veti face, gandirea pozitiva si cel mai important...acordul divinitatii. dar nu e obligatoriu ca acest tip de vraja sa mearga la mai multe persoane...la unele poate merge la altele nu....eu va sfatuiesc sa o mai incercati o data...sau daca nu sa cautati un alt tip. numai bine

      Ștergere
  15. vrau sa incerc dar nu stiu cum ca nam practicat nici odata asa ce va puteti sa ma ajutati putin

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu vraja a 2
      nu inteleg cum sa tai 3 pe 3 o bucata de hirtie si ce in seamna 7.62

      Ștergere
    2. scrie clar 7,62 cm ( masori cu rigla ) aproximativ distanta asta daca nu chiar la fix.. 3 pe 3 inseamna PATRAT dar aia e in inch nu in centimetrii...tu ai nevoie de un pastat cu latura de 7,62 cm. Succes

      Ștergere
  16. mersi
    vom vedea ce va esi ca daca sincer mii interesant

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna. As avea o intrebare. Ai cumva o vraja sa pot indeparta prietenii sotului meu de el. Petrece foarte mult timp cu ei, a inceput sa bea foarte mult, isi neglijeaza familia. As vrea sa nu mai aiba ochi decat pentru familia lui, sa nu mai iasa cu ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate pt asa ceva.. nu am vraji. Insa puteti incerca cu ajutorul energiilor programabile daca va pricepeti...functioneaza 100 la suta.

      Ștergere
  18. Mam despărțit de prietena mea mă poți ajuta so aduc înapoi .

    RăspundețiȘtergere
  19. Functioneaza si daca persoana este cu altcineva in acest moment sentimental vorbind si in ce zii a saptamani ar trebui sa o fac ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vraja functioneaza intr-o oarecare masura asupra acelei persoane chiar daca ea este in momentul de fatu cu altcineva..insa de preferat e mai bine sa alternati vrajile de iubire/legare cu cele de despartire. Scrie sus la inceput cand anume sa o faceti ..intr-o zi a lui venus adica vinerea cu luna in crestere.

      Ștergere
  20. trebe sa fac asta neaparat in natura?

    RăspundețiȘtergere
  21. Sunt indragostita de un barbat cu care nu am mai luat legatura de un an si ceva, vraja asta il va face sa vina la mine? Sa ma iubeasca si el?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in mare parte da... insa trebuie sa o si infaptuiti sa vedeti exact ce si cum... mult succes si aveti grija sa nu incepeti lucrarea cand sunteti la ciclu si nici sa vorbiti cu alta lume despre acestea.

      Ștergere
  22. buna,as dori sa stiu daca aceasta vraja o pot face duminica seara?sau trebuie neaprat vineri?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o puteti face si duminica seara, daca luna este in crestere, desi mai propice ar fi vinerea fiindca sunt sanse ceva mai mari de reusita... mult succes.

      Ștergere
  23. o sa functioneze aceasta vraja duminica daca o sa o fac?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna seara.. pentru a intelege mai bine functionarea unei vraji , consultati va rog meniul de sus al blogului unde exista cateva articole despre acest lucru.

      Ștergere
  24. cam în cîte zile aceasta vraja funcționează?

    RăspundețiȘtergere
  25. Ca să funcționeze vraja trebuie acea persona să te placa da?

    RăspundețiȘtergere
  26. Orice vraja trebuie facuta la o anumita ora punct cardinal etc...yrebuie respectate cu strictete acele cerinte de efectuare a ritualului...daca nu .nu va avea efect

    RăspundețiȘtergere
  27. Mii interesant la multe persoane au mers această vraja?

    RăspundețiȘtergere
  28. Salut .povestea mea este urmatoarea ...am stat cu o fata 4ani mama ei era impotriva mea din prima zi. Aceasta fata pana acum 2lumi ma iubea dar dupa ce a aflat mama ei.ca ne-am.impacat totul.a incelut sa mearga rau .iar acum ma.uraste .oare a facut ceva vraji? Altfel nu.imi explic .pe ea nu o mai.i tereseaza deloc.de mine .oare daca fac o vraja o aduc inapoi ? Astept.un raspuns .mersi mult

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. puteti face vraji, de ce nu...ar putea fi ceva sanse.

      Ștergere
  29. Bună, eu sunt îndrăgostită de un băiat care locuiește la o distanță destul de mare de mine. Ne cunoaștem de aproximativ 2 ani am vorbit multe lucruri și când s-a ivit câte o ocazie neam văzut. (de 4 ori în tot acest timp). El a suferit o mare decepție în dragoste și se încăpățânează foarte tare să mai aibă o relație cu o fată. Eu nu am făcut niciodată vrăji dar am câteva cunoștințe despre faze ale lunii, zile, despre cristale și puțin Tarot. Am încercat cu cristale, cu dorințe scrise în zile cu luna noua și cu lumânări roșii și roz în zile de vineri. Inclusiv cu semințe de mar pătrate în săculeți alături de un cristal de cuarț roz agățat de geamul camerei mele și încă nu vad nici un rezultat. Am și am avut o răbdare de fier dar simt că deja o să îmi pierd speranțele și ca tot ce am făcut până acum e în zadar...E fiinta pe care îmi doresc din toată inima să o am alături de mine toată viata... Nu știu ce să mai încerc și ce să mai fac. Poate mă poți ajuta tu pe mine... Nu am nici o problema să îți dau un anumit comision... Doar ca tot ceea ce îmi doresc e că dacă fac ceva să funcționeze!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna...ai putea incerca sa infaptuisti ceva vraji de iubire de pe acest blog... sau..daca doresti am la vanzare si altele ce nu sunt postate aici...insa, trebuie retinut faptul ca in vrajitorie nu mereu este asigurat succesul..pt mai multe detalii asupra functionarii unei vraji consulta te rog meniul de sus al blogului unde vei gasi ceva articole referitoare la aceat aspect

      Ștergere
  30. Buna seara.Sunt intr-o mare dilemă. Sunt casatorita sotul meu e plecat din tara a cunoscut acum ceva timp o femeie care pur si simplu i-a sucit mintile.Doar cand ii aude vocea se supune ca un sclav.A fost in tara a mers la diferiti preoti si s-a linistit oarecum.A afirmat ca e o femeie periculoasa si simte ca ceva nu e ok cu ea.Acum e plecat iara fost ok 2 saptamani dupa care nu stiu in ce fel iar a dat de el.Si bineînțeles e din nou schimbat .Schimbat in sensul ca nu mai suna nu il mai intereseaza nimic ,mentionez ca avem 2 fetite care sunt totul pentru el.Si mereu spunea ca e ff obosit si il doare capul.Va rog frumos daca ma puteti ajuta cu un sfat.Subli iez noi suntem casatoriti de 13 ani si am avut o casnicie fericita fara prea mari probleme. Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
  31. Care sunt ustensilele asta nu stiu

    RăspundețiȘtergere
  32. Zice cineva daca ajuta asta ? Vreau sa incerc ne stiind numele persoanei ; e posibil ?

    RăspundețiȘtergere
  33. În cît timp vine persona iubită?

    RăspundețiȘtergere
  34. Salut vreau sa vorbim. Tiam trimis un mail.

    RăspundețiȘtergere

VAND Retete de Vraji corecte si intregi

Posed orice fel de vraja la oricare problema aveti fie ca tine de magia alba sau neagra. Pret: 250 RON, plata doar prin money gram. Reteta vine cu adaugiri suplimentare, faze lunare, ziua si ora cand sa o faceti, formule de consacrare originale in latina, obiecte si multe altele, pentru ca vrajile nu se fac oricand si oricum... deasemenea am si materiale vrajitoresti, ustensile etc.
ATENTIE! trimit mai multe vraji la pret de una singura.

Mai multe detalii la: dragonathus@yahoo.com
(nu folosesc yahoo messenger)

Ofer consultanta GRATUITA online pe mail sau FB pentru aceia care doresc sa cumpere informatii de la mine.

Consultanta TAROT - 50 RON

Pentru mai multe detalii CLICK AICI
50 RON raspunsul la o intrebare.
Pentru clientii fideli 2 intrebari cu 50 RON.

Inscriere / Urmarire

Ave si HAIL numai TIE

Etichete