Batalia se da aici si acum, pe frontul de lupta al Pamantului. Este un razboi al naibii de nenorocit! Inamicii trebuiesc storsi in mod complet de vortexul lor de energie psihica si distrusi! HAIL

Lumanari Negre - OFERTA - 4 bucati cu 10 Lei, viziteaza Magazinul Vrajitoresc! Meniul este sus.

sâmbătă, 23 februarie 2013

Numele Magic

Ceremonia de numire

Când ţi-ai ales în sfârşit numele magic (vezi să fie un nume care să te reprezinte pe bune - pe tine, însuşirile tale şi drumul pe care îl vei urma) , ar trebui să-l incluzi în următoarea vrajă - (deasemenea nu uita de jurnalul tău magic personal, este vorba de cartea umbrelor în care notezi orice lucru magic făcut de tine, pui şi desene etc... reuşite şi nereuşite !!!

Ai grijă să nu îl citească nimeni şi nu uita: consacrează stiloul, cerneala, jurnalul etc... pentru formulele de exorcizare şi consacrare contactati-mă)

Vraja este de o simplitate absolută, nici nu îţi trebuie mai mult acuma...doar eşti la început. Important este să crezi în tine şi în puterea cuvintelor... şi in magie desigur. Meditează niţel înainte de a face vraja, de preferat este să o faci în perioada în care luna este în creştere, şi pentru mai multa eficacitate încearcă să o faci între orele 20:00 - 23:00. 

Vraja propriu zisă: 

Ia o lumânare albă şi aprinde-o pentru a atrage entităţiile asupra vrăjii. Aşează-te cu faţa către Est şi puneţi o oglindă în faţă, după care trasează cu Athame-ul un cerc în jurul tău. Deschide cu Athame-ul în aer câte o pentagramă ( trasând-o în ordinea corespunzătoare fără întrerupere ) în cele 4 puncte cardinale începând cu Estul şi terminând cu Nordul. Aşează-te în cerc şi meditează un pic. Când ai terminat de meditat, stai în faţa oglinzii şi priveşte-te îno chi după care spui: 

"Îmi pun numele de _________________ după care voi fi cunoscut. 
Mă numesc acum _________________ 
Şi ceea ce spun de 3 ori la rând se va îndeplini ! 
Prin toate puterile pământului şi ale mării, 
Prin măreţia Lunii şi a Soarelui, 
Aşa cum face-voi, aşa va fi 
Pecetluieşte vraja şi fă-o să se săvârşească." 


După terminarea vrăjii ... închide cercul folosind în ordine înversă ce ai făcut ca să îl deschizi. Adică începe din nord, vest, sud apoi est să închizi cu Athame-ul pentagramele trasate în aer. Anulează şi cercul tot cu Athame-ul, dar în ordinea inversă în care l-ai trasat. Acum poţi părăsi cercul ... Important : lumânarea să nu o stingi, să o laşi să ardă până la capat. ( Asta denota respect pentru entităţi, căci ele sunt atrase întotdeauna de flacăra unei lumânări. ) 

Precizare: dacă ai fi făcut o vrajă mai puternică ca aceasta şi ai fi avut nevoie de prezenţa elementelor recomandat ar fi fost să faci ritualul de izgonire al pentagramei, însă aici nu ai nevoie de el.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share:

26 de comentarii:

  1. si dragon athus e numele tau magic adica?

    RăspundețiȘtergere
  2. buna; mai intii, multumesc pt dialog; acum, vizavi de acest subiect, vreau sa stiu cum iti faci un Athame si o Bagheta Magica, pt ca banuiesc ca nu ori ce cutit si orice nuia pot fi oricind folosite drept Athame sau Bagheta. / Sarra

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru ati face un athame e putin mai complicat dar nu imposibil, pe langa constructia lui mai trebuie consacrat si exorcizat si apoi purificat. In general athame-ul este facut din otel si o lama cu doua taisuri, in postarea mea despre athameul magic vorbesc un pic despre cele doua tipuri de athame-uri care exista, dar se poate face si din ce ai la indemana atata timp cat serveste scopurilor pentru care a fost creat.

      Uite iti las aici un link sa vezi un athame facut de mine personalizat si cu pietre de jasp din rusia, lama inegrita etc...

      Click Aici pentru Poza

      Ștergere
  3. a, si inca ceva: cercul se traseaza vizibil sau imaginar / pentagrama se traseaza cite una pt fiecare pc cardinal sau una singura ale carei colturi sa marcheze pc cardinale ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exista mai multe tipuri de cercuri magice unele chiar si duble, cele mai "strongest" sunt alea din praf de caramida rosie, dar se mai fac si cu sare de mare sau trasate. Dar pentru ritualul numelui magic este nevoie a se folosi athameul incepandu-se din est. Daca nu ai athame poti folosi cele doua degete de la mana dreapta respectiv aratatorul si mijlocasul unite intre ele.

      Ștergere
    2. numele magic trebuie sa te ... defineasca; si eu despre mine asi spune (punindu-ma in locul celorlalti) ca sint ... ciudata; nu in sensul ca nu ma cunosc, ci in sensul ca nu pot sa-mi explic concret anumite ... "ciudatenii" specifice numai mie (comparativ cu toti ceilalti); cum sa-mi aleg numele magic cind nu stiu prea bine cine sint de exemplu in zodiac; sint nascuta pe 21 aprilie undeva (am intrebat/cautat/citit)pe "virf" de cuspida (18 - 24 aprilie) perioada despre care din pc de vedere astrologic am gasit numai pareri/articole putine si contrdictorii ca versiuni; tot ce stiu se bazeaza pe autocunoasterea si evaluarea propriei persoane si a experientelor (mai mult sau mai putin paranormale) traite. tu ce sti, ce-mi poti spune despre aceste perioade numite in astrologie cuspide. /sarra

      Ștergere
    3. nu ma pricep la astrologie, desi este o ramura importanta in magie, dar nu prea am avut nevoie de ea, mai putin poate la fazele lunare, care se stiu din mosii stramosi ca influenteaza in bine sau rau toata planeta noastra, si tot ce facem se invarte in jurul fazelor lunare, esecuri si reusite din viata de zi cu zi.

      Ștergere
  4. iti multumesc din nou pt TOT c-mi oferi prin intermediul site-ului tau, cu riscul de a parea prea ... obedienta, ceea ce nu sint de felul meu, ba din contra; imi stiu si locul dar si ... valoarea; am o sumedenie de intrebari si daca am omis sa-ti spun imi cer scuze, dar ti-o spun acum: sint curioasa si avida de informatii si cunostinte noi si mai sint si insistenta; revenind la obiectul acestui mess: ce sti despre cristale si proprietatiile/influentele lor asupra noastra. / sarra

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. despre cristale majoritatea dintre ele sunt benefice, dar si nefolosirea lor corespunzator poate creea probleme pe perioada mai lunga, unele chiar vizibile. cristalele au tot felul de proprietati si sunt utilizate uneori ca instrumente magice iar alteori pentru comunicarea cu entitatiile doar la cei care au dezvoltate mai mult ca la ceilalti anumite simturi asa numite "paranormale" sau parapsihologice.

      Ștergere
  5. Oricum nu e obligatoriu sa ai un nume magic (asta in general se foloseste in grupuri, loje, secte pentru identificare si ceva protectie) lucrarile de vrajitorie pot fi savarsite si fara acest nume.

    RăspundețiȘtergere
  6. uite: se spune despre pisici (feline) ca sint singurele animale care isi aleg ele stapinul si nu invers; acelasi lucru se spune despre cristale ca ele insile isi aleg/atrag purtatorii si nu viceversa; eu sint nebuna dupa pisici si din toata gama de cristale si de pietre semi/pretioase ma simt atrasa (puternic si inexplicabil) de Ochiul de Tigru; simt ca e ceva de dincolo de mine 9sau poate asta sint eu) dar nu stiu ce si de ce. eu ma iau ca atare si incerc sa ma ... citesc, dar automat restul lumii te eticheteaza ca "ciudat" /

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu inteleg de ce iti faci atatea complexe despre cum te-ar putea cataloga lumea sau nu? Mergi tu pe calea ta, nu te mai luat dupa ce zice unu si altu, ci gandeste cu mintea ta, si concluzia la care ajungi o sa fie de bine, nu trebuie sa te influenteze nimeni si nimic in gandire.

      PS: numai oile fac cum le zice ciobanu si aici fac aluzie la popa vs enorias.

      Ștergere
    2. nu ma deranjaza absolut deloc parerile celorlalti; nici ale parintilor nici ale "prietenilor" - ale nimanui; incerc vizavi sau de/prin optica lor sa ma "vad" cit mai obiectiv si sa-mi cunosc/descopar toate atuurile si deopotriva (de ce nu) lipsurile/defectele; intodeauna e loc de mai mult si de mai bine; si apoi in functie de felul in care te vad ceilalti depinde in mare masura puterea pe care o ai asupra lor oferindu-le exact ceea ce vor sa vada/stie/primeasca (sau ce merita) de la tine. / sarra

      Ștergere
  7. a si religei/biserica/popa? eu imi sint proprium templu si vrerea/nevoile mele imi sint propria-mi religie, si eu imi sint duhovnic/sfetnic/popa/ si propril "pansament" pt gindul si sufletul meu, pt ca numai eu pot sa dreg dupa gustul si inima mea. / sarra

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. f. bine asa sarra, asta e un punct forte si un atu totodata, appo uite am postat nou articol un fel de completare la numele magic, ca aveai ceva mici nelamuriri la alegerea lui... am facut si o listutza acolo.

      link catre Numele Magic 2

      PS: legat de cunoasterea ta interioara si exterioara de care vorbeai mai sus e nevoie de ceva hermetism, un pic de practica si cu siguranta vei reusi sa dobandesti ceea ce cauti.

      Ștergere
  8. hermetism ? dezvolta, spune-mi ceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cauta pe net: initiere in hermetism de franz bardon (cartea aia explica mai bine totul)

      Ștergere
  9. Salut,

    Am si eu cateva intrebari despre magie in general, este nevoie sa fiu initiat de un practicant sau pot face totul "solo" ?

    Pentru a face orice lucrare, benefica sau malefica trebuie sa "platim" cumva pentru ea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salult IO, daca te referi la magie trebuie sa te initiezi, dar daca intrebi despre vrajitorie dap poti face solo orice lucrare ajutat de meditatie.

      pentru fiecare lucrare exista un pret dar asta depinde de puterea ta interioara si de karma. nu trebuie sa-ti faci griji de pret... pretul e asa ca un fel de impas pentru multi, nu trebuie bagat in seama... cum ti-am mai spus depinde de tine f. multe si de cunostiintele tale... fiecare repercusiune existenta poate fi indepartata prin anumite metode ce le vei dobandi in timp prin practica si incercari... experienta si CUNOASTEREA este cheia la orice.

      Hail !

      Ștergere
  10. Știam că inițierile se plătesc, măcar cu bani dar și cu încercări. Acuma...eu nu sunt interesată de inițieri. Sunt doar un umil vizitator, psiholog în devenire. Ceea ce mă interesează ar fi un exemplu de plată...așa ca un caz mai concret, mai detaliat, dacă vreți și dacă se poate povesti. Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu despre ce bani vorbiti...dar atata timp cat informatia e postata pe net e absolut gratuita...iar acest articol cu numele magic nu este o initiere in vrajitorie sau mai stiu eu ce, sa nu confundati.

      Ștergere
    2. Mă refeream la răspunsul dat lui IO.
      Despre numele magic am înțeles câte ceva.Un exemplu ar fi ...
      Tigrul adâncurilor (de safir, eventual, pentru a fi mai corect.)
      Pe la reiki am auzit vorba asta: e mai bine să plătiți cu bani un curs de inițiere decât să plătiți cu suferință.
      Dar...să mă iertați...dacă un om nu învață nimic din suferință (există tot felul de formări,...și suferința formează...mă rog,) cum să învețe ceva de acest calibru doar plătind bani? Orice inițiere este o înâlțare spirituală. Banii abia dacă plătesc timpul acordat de către maestru! Mă refeream la altfel de preț.

      Ștergere
  11. M-am lămurit cum e cu problema banilor din cartea domnului Bardon, Inițiere în hermetism. (Nobil destin!) Despre restul plăților, mă voi lămuri pe parcurs.

    Oricum, mulțumesc pentru oportunitatea întâlnirii cu această informație despre existemnța domnului Bardon despre care nu știam.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu multa lume stie de el... si asta pentru ca nu a fost asa de recunoscut ca altii in domeniul ocultului.

      Ștergere

VAND Retete de Vraji corecte si intregi

Posed orice fel de vraja la oricare problema aveti fie ca tine de magia alba sau neagra. Pret: 250 RON, plata doar prin money gram. Reteta vine cu adaugiri suplimentare, faze lunare, ziua si ora cand sa o faceti, formule de consacrare originale in latina, obiecte si multe altele, pentru ca vrajile nu se fac oricand si oricum... deasemenea am si materiale vrajitoresti, ustensile etc.
ATENTIE! trimit mai multe vraji la pret de una singura.

Mai multe detalii la: dragonathus@yahoo.com
(nu folosesc yahoo messenger)

Ofer consultanta GRATUITA online pe mail sau FB pentru aceia care doresc sa cumpere informatii de la mine.

Consultanta TAROT - 50 RON

Pentru mai multe detalii CLICK AICI
50 RON raspunsul la o intrebare.
Pentru clientii fideli 2 intrebari cu 50 RON.

Inscriere / Urmarire

Ave si HAIL numai TIE

Etichete