Batalia se da aici si acum, pe frontul de lupta al Pamantului. Este un razboi al naibii de nenorocit! Inamicii trebuiesc storsi in mod complet de vortexul lor de energie psihica si distrusi! HAIL

Lumanari Negre - OFERTA - 4 bucati cu 10 Lei, viziteaza Magazinul Vrajitoresc! Meniul este sus.

vineri, 16 noiembrie 2012

Recenzie: NFS World

Nu exista gamer in lume sa nu fi auzit de marca NFS ce exista de foarte multa vreme. Need For Speed WORLD a aparut pentru prima data in 2010, si inca se mentine in topul celor mai cautate si jucate jocuri cu masini.

Acest joc este o premiera mondiala asupra genului MMORPG din toata istoria care la inceput a fost cu bani. Dupa levelul 10 trebuia sa platesti ca sa mai poti juca. Acum insa este complet gratuit cu exceptia anumitor iteme, motoare, skiluri etc care sunt mai performante si cer banuti reali, dar asta nu inseamna ca cele cu banii din joc luate de la magazin nu sunt bune. Itemele cu bani mai pot fi castigate si la curse pentru ca la finalul fiecareia poti alege una din cele 5 carti in functie de locul pe care te-ai clasat. Grafica este exceptionala si cei de la EA fac upgrade-uri constant adaugand tot felul de noi masini, curse sau iteme ori pur si simplu rezolvand anumite buguri care in trecut le-au scapat.

Exista deasemenea si o vanatoare de comori, unde trebuie sa aduni 15 diamante ascunse ca sa primesti o recompensa. Daca gasesti diamantele zilnic premiul de la finalul acestora va fi mai mare si mai bun pe zi ce trece. Jocul se aseamana si se bazeaza pe predecesorul serie NFS Carbon. Se joaca numai online avand mod single player unde joci cu calculatoare sau multiplayer unde joci cu persoane reale. Recomandat este sa joci mereu la multiplayer, caci asa faci mai multa experienta si poti avansa mai repede in level.

In joc gasesti chat, informatii la profilele tuturor jucatorilor si posibilitatea sa vezi orice fel de statistica a tuturor incluziv masinile si ce fel de iteme au tunate la masini. Messengerul jocului te mentine mereu in legatura cu prietenii de curse. Daca sunteti fan al jocurilor cu masini si credeti ca va puteti descurca sa iesiti victorios in curse va las linkurile de pe site-ul oficial al jocului. Succes la curse si nu uitati sa purtati intotdeauna centura de siguranta.

Site oficial: NFS WORLD

Download: descarca si instaleaza jocul