Batalia se da aici si acum, pe frontul de lupta al Pamantului. Este un razboi al naibii de nenorocit! Inamicii trebuiesc storsi in mod complet de vortexul lor de energie psihica si distrusi! HAIL

Lumanari Negre - OFERTA - 4 bucati cu 10 Lei, viziteaza Magazinul Vrajitoresc! Meniul este sus.

joi, 25 octombrie 2012

Antrenamentul care da burta jos


Astazi vreau sa va prezint un tip de antrenament personal pentru a da burta jos, un antrenament care este destinat incepatorilor. Garantez rezultate vizibile in numai doua saptamani daca faceti intocmai cum va scriu si daca luati in seama Sfaturile si Regulile de la sfarsitul articolului.

Ati vazut si voi ca cei care practica fotbalul, tenisul, inotul, alergarea, biciclismul si asa mai departe nu au deloc burta, asadar acum este randul vostru sa aratati ca puteti si nici macar nu trebuie sa practicati sporturile enumerate mai sus. Oricine poate urma acest program de antrenament si va anunt de pe acum ca nici nu va trebuie abonament la sala. Trebuie doar bunavointa din partea voastra si rezultatele nu vor intarzia sa apara, totul este cat se poate de simplu si lejer, numai ca va interzic sa fiti lenesi.

Antrenamentul este impartit in doua parti. Prima parte trebuie ca trei zile pe saptamana sa faceti jogging ( alergare ) dar nu mai mult deoarece puteti suferi dureri asupra genunchiilor sau gleznelor si o parte a doua care consta  in cinci zile de abdomene, totul structurat frumos pe zile de “munca” si zile de odihna. De preferat e bine ca alergarea sa o faceti dimineata sau seara iar abdomenele cand aveti timp si va simtiti in forma.
Alergarea o puteti desfasura in aer liber in parcuri cum ar fi IOR , Tineretului, Herastrau sau Carol. Am enumerat aceste parcuri pentru ca sunt pline de lume care alearga, deci nu veti fi singuri, dar si pentru ca au spatiu destul in jurul lacurilor pentru a va desfasura alergarea cum trebuie. Legat de abdomene acestea le faceti acasa punandu-va o perna sub sezut.

Cum alergi si cat? Zile de alergare ( Luni, Joi, Duminica )

In primele doua zile de alergare vei alerga normal fara pante sau urcusuri astfel:
Dupa incalzire pornesti in alergare usoara 800 – 1000 metri, dupa care mers de relaxare sau odihna cam 600 metri. Pleci apoi in tura a doua de alergare la fel 800 – 1000 metri. Mers iarasi 600 metri si urmeaza apoi tura finala de 800 – 1000 metri.
In cea de-a treia zi de alergare lucrurile se schimba. Veti alerga pe o panta adica veti urca si cobori. Pante sunt destule in parcurile enumerate de mine, dar sa stiti ca si scarile sunt bune si pot fi folosite la fel de bine ca si panta. Nu va ganditi la scarile de bloc ci la scarile din parcuri… de exemplu acele scari din parcul Carol de la mausoleu, sunt prea tari credeti-ma.
Aici va depinde de voi cate ture veti face dar nu mai putin de doua. O tura completa este atunci cand urci si cobori. Faceti cateva ture sus – jos pana cand simtiti ca obositi. Ca odihna recomand la fel mersul, niciodata sa nu stati jos sau pe o banca cautati sa faceti miscare. Mergeti pana va relaxati. Dupa pauza urmeaza repriza a doua de ture, din nou pauza si apoi ultimile ture.

Cum fac abdomene si cate? Zile de abdomene ( Luni, Marti, Joi, Vineri, Duminica )

Exercitiile se desfasoara in casa. Va trebuie o perna sa o puneti sub sezut apoi picioarele le proptiti sub sifonier sau pat pentru ca sa puteti sa va ridicati corpul la abdomene. Faceti 20 de abdomene normale, o pauza de 2 minute – 2 jumatate, 20 de abdomene pe partea dreapta, pauza de 2 minute – 2 jumatate si apoi ultima serie de abdomene 20 pe partea stanga. Ce inseamna partea stanga si dreapta? Inseamna ca te ridici normal in abdomen ducandu-te din ridicare spre spre partea dreapta sau stanga in loc sa te ridici inainte. Dupa caz se pot efectua si serii de cate 25 abdomene.

Exercitiu Bonus:

Daca doriti ceva suplimentar care sa il introduceti intre zilele de antrenament va recomand sa va cumparati o coarda. Saritul corzi ajuta deasemenea sa dati din burta jos, trebuie practicat cu regularitate.

Sfaturi si reguli:

Nu fumati si nu beti alcool inainte de antrenament. Nu vorbiti si mentineti-va un ritm al respiratiei cat mai constant in timp ce alergati. Beti in general apa plata si niciodata cand sunteti transpirati. Nu fiti incordati si simtiti-va cat mai degajati.
Mancati doar atunci cand va este foame dar nu bagati in voi ca spartii. Nu depasiti mai mult de trei mese pe zi.
Feriti-va de excesul de bere si statul degeaba.
Cautati sa efectuati abdomenele cat mai corect cu mainile la ceafa sau mainile pe langa urechi. Nu va luati avant ci cautati sa faceti cu forta ridicarea. In timp veti mari numarul de repetari.

Din partea mea mentineti-va in forma si spor la antrenamente. Tineti minte: “O minte sanatoasa intr-un corp sanatos.”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

VAND Retete de Vraji corecte si intregi

Posed orice fel de vraja la oricare problema aveti fie ca tine de magia alba sau neagra. Pret: 250 RON, plata doar prin money gram. Reteta vine cu adaugiri suplimentare, faze lunare, ziua si ora cand sa o faceti, formule de consacrare originale in latina, obiecte si multe altele, pentru ca vrajile nu se fac oricand si oricum... deasemenea am si materiale vrajitoresti, ustensile etc.
ATENTIE! trimit mai multe vraji la pret de una singura.

Mai multe detalii la: dragonathus@yahoo.com
(nu folosesc yahoo messenger)

Ofer consultanta GRATUITA online pe mail sau FB pentru aceia care doresc sa cumpere informatii de la mine.

Consultanta TAROT - 50 RON

Pentru mai multe detalii CLICK AICI
50 RON raspunsul la o intrebare.
Pentru clientii fideli 2 intrebari cu 50 RON.

Inscriere / Urmarire

Ave si HAIL numai TIE

Etichete